Meld je nu aan

U Runt Uw Eigen Winkel

Wij Runnen Uw Webwinkel!

 

Contact

Webwinkelconcept
Atoomweg 2
1627LE Hoorn
T 0229 249934
F 0229 249957
E info@webwinkelconcept.nl
I www.webwinkelconcept.nl

KvK Nr:37122201
BTW Nr: NL196529839.B.02
Rabobank Nr: 1262.73.979

contact

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

1.    Waarover wordt de omzetfee berekend?
2.    Kan ik ook zelf mijn producten importeren?
3.    Hoeveel artikelen kan ik plaatsen?
4.    Waarom is een goede domeinnaam belangrijk?
5.    Hoe word ik wel gevonden door zoekmachines?
6.    Formaat van de productfoto's?
7.    Hoe vaak verwerken jullie de betalingen?
8.    Wanneer kan ik een product aan de klant verzenden?
9.    Wanneer kan ik beginnen met verkopen?
10.  Kan ik mijn bestaande domeinnaam meenemen?
11.  Krijg ik ook een e-mail adres?
12.  Hoe lang loopt het contract?
13.  Hoeveel producten moet ik hebben?
14.  Wat zijn de betaalmogelijkheden?
15.  Moet ik iets installeren op mijn PC of heb ik een server nodig?
16.  Kan ik mijn webwinkel tijdelijk sluiten?
17.  Wat zijn meta tags?
18.  Aanmelden bij Google Adwords
 


 

 

1.         Waarover wordt de omzetfee berekend?

Het percentage wordt berekend over de totale maandomzet minus BTW, verzendkosten en gecrediteerde orders.

2.         Kan ik ook zelf mijn producten importeren?

Ja dit kan maar hoeft u niet zelf te doen. Een medewerker van WebWinkelConcept zal uw database vullen. Verder kunt u 4 keer per jaar van deze service gebruik maken. Wilt u een keer zelf een speciaal actie product toevoegen kunt u dit zelf doen via de user terminal.

3.         Hoeveel artikelen kan ik plaatsen?
U kunt standaard 5000 producten in de database plaatsen. Heeft u een groter assortiment dan kunnen wij altijd een pakket op maat voor u samenstellen. Neem in dit geval contact met ons op. Dan kunnen we samen ook bepalen of het verstandig is zoveel producten in uw webwinkel te hebben!

4.         Waarom is een goede domeinnaam belangrijk?
Een domeinnaam/URL is het internetadres van uw website, onder deze naam wordt uw webwinkel gevonden. Een duidelijke naam is daarom belangrijk. Kies een naam die past bij de producten van uw webwinkel en probeer deze zo kort mogelijk te houden. Als extra kunnen we meerdere domeinnamen naar uw website doorlinken.

5.         Hoe word ik wel gevonden door zoekmachines?
Vanaf het moment dat u begint met uw webwinkel, zal deze langzamerhand worden geïndexeerd door de zoekmachines, waaronder Google. Goed geschreven teksten zijn daarom erg belangrijk. Wij zullen bij de import van uw producten ook meta teksten toevoegen wat de vindbaarheid vergroot.

6.         Formaat van de productfoto's?
Bij de eerste import van een product zullen wij de foto plaatsen. Het maakt niet zo veel uit in welk formaat deze wordt aangeleverd.

7.         Hoe vaak verwerken jullie de betalingen?
WebWinkelConcept handelt voor u de gehele betaalprocedure met de klant af. Bij een goedgekeurde betaling wordt het geld eerst op een tussenrekening van iDEAL overgemaakt. Standaard wordt dan aan het einde van de maand na aftrek van licentiekosten een bedrag overgemaakt.

Het is mogelijk om meerdere keren per maand uit te laten betalen, hier zijn dan wel administratieve kosten aan verbonden van € 2,50 per transactie.

8.         Wanneer kan ik een product aan de klant verzenden?
Als wij u de bestelling doorsturen is de betaling gegarandeerd. U kunt dan de bestelling versturen.

9.         Wanneer kan ik beginnen met verkopen?
4 weken na de aanvraag van de webwinkel is u winkel opgemaakt en gevuld met producten. De eerste verkopen kunnen dan direct worden gedaan.

10.      Kan ik mijn bestaande domeinnaam meenemen?
Het is geen probleem om uw bestaande domeinnaam te gebruiken. We zullen de domeinnaam wel moeten verhuizen naar onze server. Dit is kosteloos, maar kan 2 tot 3 weken in beslag nemen.

11.      Krijg ik ook een e-mail adres?
Bij WenbWinkelConcept krijgt u 1 tot maximaal 10 e-mailadressen tot uw beschikking. U kunt dit bij de start van uw webwinkel aangeven en natuurlijk later nog aanvullen, wijzigen of verwijderen. Deze e-mail kunt u gebruiken via o.a. Outlook of webmail.

12.      Hoe lang loopt het contract?
WebWinkelConcept werkt met contract voor een periode van 12 maanden. Voor het vestrijken van de periode zullen we overleg hebben of u nog wilt verlengen. Wilt u de webwinkel stopzetten, houd dan rekening met de opzegtermijn van één maand.

13.      Hoeveel producten moet ik hebben?
Het maakt niet uit of u nu 1 of 5.000 producten heeft het is de meest snelle, makkelijke en flexibele manier om u product via het wereld wijde web te verkopen.

14.      Wat zijn de betaalmogelijkheden?
De meest gebruikte betaalmogelijkheid is via iDEAL. Dit is snel, veilig en betrouwbaar. Verder is er ook de mogelijk uw klanten te laten betalen door middel van o.a. bankoverschrijving of creditcard.

15.      Moet ik iets installeren op mijn PC of heb ik een server nodig?
Nee, WebWinkelConcept is een online product waarvoor u op uw eigen computer niets hoeft te installeren. Ook hoge kosten voor een server zijn zo uitgesloten en u kunt waar ook ter wereld uw omzetten bekijken.

16.      Kan ik mijn webwinkel tijdelijk sluiten?
U kunt altijd uw website tijdelijk sluiten, wij zullen dan een bericht op uw website plaatsen. De maandelijkse kosten zullen wel doorlopen!

17.      Wat zijn meta tags?
De term META-tag is een technisch iets, het zijn trefwoorden die helpen om gevonden te worden op het internet. Dit is verder iets wat WebWinkelConcept voor  u inregelt . We leggen u het natuurlijk graag uit als u daar zelf actief in wilt zijn.

18.      Aanmelden bij Google Adwords
Bij de start van uw webwinkel zullen wij u aanmelden voor Google Adwords. Google Adwords zorgt er voor dat uw website beter wordt gevonden door gesponsorde links. Mocht u nog geen account hebben dan krijgt u kosteloos een tegoed van € 50,- . Na het inregelen kunnen wij tegen betaling u Adwords maandelijks optimaliseren. Hierdoor worden uw kosten uiteindelijk lager en uw vindbaarheid, dus omzet groter.